14. novembar 2018.


Na radionici Slavko Ćuruvija fondacije „Upoznaj (i proširi) svoju publiku“ predstavnici 20 lokalnih onlajn medija iz Srbije proširili su znanja o tome kako na najbolji mogući način koristiti potencijale digitalnog marketinga za medije. Svi mediji su dobili besplatne licence za napredni urednički alat Content Insights.

Slavko Ćuruvija fondacija, u saradnji sa novosadskim startapom Content Insights, održala je dvodnevnu radionicu za lokalne onlajn medije na kojoj su preneta znanja i iskustva o širenju uticaja na društvenim mrežama, efikasnom internet oglašavanju i analizi ponašanja publike.

Svim učesnicima su obezbeđene i besplatne jednogodišnje licence za korišćenje Content Insights. Radi se o jednom od najnaprednijih uredničkih alata u svetu, koji koriste i neke od najvećih  medijskih kuća, kao što su Zidojče cajtung, Dejli mejl grupa, Klarin, Ringijer, dok razvoj ove platforme finansijski podržavaju i urednici Vašington posta, Volstrit džornala, Rojtersa i drugi.

Radionicu je otvorio Strahinja Čalović, stručnjak za društvene mreže i digitalne medije, koji je govorio o inovativnim načinima na koje lokalni mediji mogu da lociraju nove ciljne grupe, kao i o novim kanalima kroz koje mogu da plasiraju svoje sadržaje.

Đorđe Jančić, stručnjak za digitalni marketing i oglašavanje, novinarima i urednicima lokalnih medija približio je koncept onlajn oglašavanja, sa naglaskom na faktore koji ga čine optimalnim za medije.

Dragan Varagić, stručnjak za poslovnu primenu interneta, održao je detaljna predavanja o alatima za onlajn analitiku Google Analytics i Content Insights.

Radionica je održana zahvaljujući podršci američke Nacionalne zadužbine za demokratiju (NED).

Fotografije: Marko Risović / SĆF

Poslednje dve fotografije: Perica Gunjić / SĆF